Inkább a Barátok közt, mint a meccs

A Loki sem tudta átcsábítani a tévénézőket a Barátok köztről a Tv2-re, és a dolgozó celebritásoknak meg Vágó Istvánnak is beletört a bicskája az RTL-es szappanba és kvázi-realitybe – írja a kreativ.hu

A múlt heti műsorok top tízes listáján, a 18-49 évesek körében nincs nagy változás: a Barátok közt és a két rész szünetében adott RTL-es híradó foglalja a helyeket, illetve a tizedikre befutott még egy Fókusz is. A napi szappanoperát szerdán nézték a legtöbben, ekkor a korcsoport minden ötödik tagja (és közülük a tévét nézők 41 százaléka), majdnem 858 ezer ember volt kíváncsi a Mátyás király téri eseményekre, nem csoda, hogy Magdi anyus még a mennyből is üzen. A legnézettebb Tv2-es műsor a héten a vasárnapi Apafej című mozi lett, amit a korosztályból a tévé előtt ülők 27 százaléka, több mint 574 ezer ember választott. Ez a teljes, a minden nap jelentkező műsorokat külön-külön tartalmazó nézettségi listán a 21. helyre volt elég, ha az egyes címeket nézzük (tehát a többször jelentkező műsorok közül csak a legnézettebbet vesszük figyelembe), akkor pedig a hetedikre. Az RTL-en vele szemben futó Charlie angyalai 2-t azonban így is valamivel többen nézték. A címek listájában még egy Tv2-s műsor került be a legjobb tízbe: a Dr. House, melyet szerdán az éppen tévéző 18-49 évesek csaknem 28 százaléka, 532 ezer ember választott.

A 40. héten a 18-49 éves korcsoportban, főműsoridőben az AGB Nielsen adatai alapján az RTL Klub dicsekedhetett a legnagyobb közönségaránnyal: átlagosan az éppen tévézők több mint harminc százaléka választotta őket. A Tv2 húsz, míg a Viasat3 öt százalék körüli átlagos közönségarányt mondhatott magáénak. (Hogy itt nem pontos számokat mondunk, annak az az oka, hogy az RTL Klub este héttől tizenegyig, míg a Tv2 és a Viasat fél héttől tizenegyig számolja a főműsoridőt. – A Szerk.)

A Debrecen és az Olympique Lyon BL-összecsapása a teljes lakosságból 1 millió 71 ezer nézőt érdekelt, a 18-49-es korosztályból pedig 407 ezret, az éppen tévét nézők 21,4 százalékát. Eközben a Barátok köztre a korcsoport 37, a szintén az RTL-en futó Halálos fegyver 3-ra pedig csaknem negyven százaléka kapcsolt. Vágó István Párbaja továbbra sem vonz tömegeket: a héten egyszer sem sikerül elérnie a 20 százalékos közönségarányt a 18-49 évesek körében (sőt pénteken a 16-ot sem), miközben a vele szemben futó Vacsoracsata stabilan 35 százalék feletti részesedést hozott. A Tv2 Celebműszakját reménytelen küzdelemre kényszerítik Berényiékkel (illetve kedden a meccs miatt a Vacsoracsatával), a legjobb közönségaránya a hétfői 18,6 volt, de amikor a meccs miatt korábban sugározták, a 13 százalékos közönségarányt sem érte el a fiatal felnőttek körében.

A Viasat3 legnézettebb műsorai a Miami, a New York-i, illetve a jelző nélküli Helyszínelők voltak, melyeket a 18-49-es korcsoportból 234, 207, illetve 125 ezren néztek, és melyekkel 12,4, 13,2, illetve 6,5 százalékos közönségarányt sikerült elérniük. Délutánonként azonban a korosztályból éppen tévét nézők nagyobb hányadát is sikerült elcsábítani: a Halálbiztos diagnózis csütörtöki epizódjára 16,5, a Monk keddi részére 13,1 százalék kapcsolt oda.

Forrás: Kreativ Online

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s