Vajda Attila 3D-ben a mozivásznon

Az ország első 3 dimenziós kampányfilmjét forgatta le a világbajnokság szervezőbizottságának megrendelésére egy professzionális filmprodukciós iroda. Vajda Attila szinte hollywood-i sztárnak érezhette magát a tegnapi forgatáson, ahol a testi épsége érdekében kaszkadőrrel vették fel a rázósabb jeleneteket -írja a Magyar Kajak-Kenu Szövetség honlapja.

A kajak-kenu rock&roll ereje repíti a levegőbe olimpiai bajnokunkat, Vajda Attilát a szegedi MOL világbajnokságot népszerűsítő kampányfilmben, amelyet a mozikban 3 D-ben láthatnak majd a nézők. A történet lényege, hogy Attila a húrok közé csap egy patinás dunai csónakházban, ahol az erősítőt bekapcsolva elrepíti a hangrobbanás.

„Véletlenül jött az ötlet, hogy 3D-ben forgassuk le ezt a moziszpotot – meséli a kampányfilm egyik ötletgazdája, a világbajnokág versenyigazgatója, Vékássy Bálint. Eredetileg csak 3 dimenzióban rögzíteni képes kamerákat akartunk bérelni az augusztusi világbajnokságra, így ismertük meg a DEART produkciós irodát, akik már dolgoztak együtt a verseny névadó szponzorával, a MOL-al, vagyis jó referenciákkal rendelkeznek. Ezzel a kampányvideóval a filmeket, zenét szerető fiatalokhoz akarunk szólni. A kettőnek az egyvelege jelenik meg ebben a kisfilmben, a kenulapát-gitárral együtt, ami már kampány korábbi részében is látható volt. Attila szerepeltetése pedig egyértelmű volt, az idei kampány gyakorlatilag rá lett kitalálva, hiszen imádja a rockzenét, szeret és tud gitározni, ráadásul szegedi. Nagyon profi munkát végzett a forgatáson, ehhez a feladathoz is a rá jellemző alázattal állt hozzá. ”

A főszereplő a második válogató hetében egy komplett napot szánt a forgatásra. Reggeltől késő délutánig állt a kamerák előtt.

„Reggel 6-kor még vízen voltam Szegeden, aztán egyből indultam fel a forgatás helyszínére, Budapestre – mondta az egyik átállás alatt Vajda Attila. Ezúttal valódi színészi feladatokat kaptam a rendezőtől, akinek pontos elképzelése van a legapróbb részletekről is. Nem könnyű ezeknek megfelelni, de büszke vagyok arra, hogy a főszereplője lehetek az ország első 3D kampányfilmjének. A többi részlet maradjon titok, biztos vagyok benne, hogy ez a videó mindenkihez el fog jutni az országban.”

A nagyobb multiplex mozikban 3D-ben, a kisebb filmszínházakban pedig hagyományosan, 2 dimenzióban lesz látható a vásznon a 45 másodperces kampányfilm, amely a legveszélyesebb jelenetén kívül is tartogat meglepetéseket. A világbajnokságot közvetítő Magyar Televízió is ezzel a kisfilmmel fogja heteken át beharangozni az év legjelentősebb hazai sporteseményét, vagyis az augusztusi MOL világbajnokságot.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s