A Leverkusen a Financial Times-ban keres szponzort

A Bayer Leverkusen német focicsapat a Financial Times üzleti lapban keres magának mezszponzort. Ilyet korábban még senki nem csinált – írja a Kreatív Onlone.

Szokatlan módját választotta a Bayer Leverkusen a mezszponzor-szerzésnek. A Financial Times-ban hirdetést adtak fel azzal a szöveggel, hogy “Gyere és játssz a Bajnokok Ligájában velünk!”. A szponzorálással foglalkozó szakértők szerint ez merőben meglepő módja annak, hogy valaki mezszponzort szerezzen magának – írja a Brand Republic.

Andy Sutherden, a Hill & Knowlton globális pr-ügynökség sportmarketinggel és szponzorációval foglalkozó igazgatója szerint kifizetődő lehet, ha a csapatok a sales-büdzsét ilyen hirdetésekre költik, újszerűsége pedig még több hirdetőt is bevonzhatnak.

Az egyelőre nem tudni, hogy a hirdetést maga a futball klub, vagy egy sportterületen mozgó sales house helyezte-e el a Financial Times-ban.

A csapat mezszponzora az elmúlt két évben a TelDaFax energetikai vállalat volt, de a következő idényre nem hosszabították meg a szerződést.

A Bayer Leverkusen a Bundesliga 2010-11-es szezonjában a második helyen végzett a Borussia Dortmund mögött, ezzel automatikusan a Bajnokok Ligája főtáblájára került. A német csapat 2002-ben a német válogatott egykori csapatkapitánya, Michael Ballack vezérletével Bajnokok Ligája-döntőt játszott a Real Madriddal. A Glasgow-i döntőt a német csapat 2-1-re elveszítette.

(forrás: Brand Republic, Kreatív Online )

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s