Bernd Storck: “A mostani helyzet különleges, így nekem is több időre van szükségem” – ezért nem vállalta az interjút

Akik figyelték az M4 Sport adását, láthatták, hogy a megbeszéltekkel ellentétben nem jött be Bernd Storck, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya.

A német szakember az alábbi közleményben indokolta meg, hogy miért tett így írja az m4sport.hu:

Sajnálattal mondtam le a mai interjút. Nem vagyok az az ember, aki szeret kapkodva dönteni, nyilatkozni. A mostani helyzet különleges, így nekem is több időre van szükségem, hogy összefoglaljam és megosszam a nézőkkel, a magyar válogatott szurkolóival a mondandómat. A jövőben – mint eddig is –- nyitott vagyok a megkeresésekre, és szívesen elmondom a véleményem!” – közölte a szövetségi kapitány.

fotó: mlsz.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

