Gera Zoltán: “Sajnáltam, hogy gólt nem sikerült szereznem”

A magyar válogatott régi-új csapatkapitánya friss blogbejegyzéssel jelentkezett a pepsifoci.hu-n.

Gera Zoltán az angol-magyar mérkőzéssel kapcsolatban elmondta, meg volt elégedve Lipták Zoltánnal, Elek Ákossal, és Király Gáborral.

“Nehéz meccsen vagyunk túl, amire sokan vártunk, és amitől sokat vártak Angliában is, és Magyarországon is. Én is nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mit hoz ez az este a Wembleyben, milyen lesz a csapat, hogy megy majd a játék?

A meccsek után mindig nagyon kíváncsi vagyok a külső véleményekre, miként látták a kívülállók a játékomat. Most is megkérdeztem barátaimat, ismerőseimet, akikkel volt lehetőségem beszélni, és mindenki egyetértett abban, hogy a második félidőben játszottam jobban. Én magam is úgy éreztem, hogy az első 45 perc nem volt az igazi, de talán a másodikban már sikerült úgy futballoznom, ahogy azt elvártam magamtól.

Sajnáltam, hogy gólt nem sikerült szereznem, pedig megvolt erre a lehetőségem, de amikor kiléptem egyedül a lövésnél, nem jól mértem fel a kapus helyezkedését. Sajnálom, mert a gól talán döntetlent ért volna. De szívesebben beszélek inkább a csapatról, amely szerintem ezen az estén nem okozott senkinek sem csalódást.

Szervezettek és egységesek voltunk. Nehéz pillanataink ugyan adódtak, de nem nagyon van a világon olyan válogatott, amelyik ezt ne mondhatná el magáról egy Wembleyben játszott meccs után. Nyilván sok csiszolnivaló is van még a játékunkon, de ezután a meccs után azért előrébb járunk.

Azt hiszem, mindenki látta, hogy egészen más játékrendszerben játszottunk, mint korábban, és az új szisztéma begyakorlására még azért időre lesz szükségünk. Nagyon kellemes benyomást tett rám az „újak” játéka, azaz Liptáké és Eleké, de Király Gabi bravúrjai is nagyon kellettek. Zamora lövésénél és fejesénél nagyon nagyot védett. Ezzel persze kicsit el is kedvetlenítette Fulham-beli csapattársamat, de ez engem persze cseppet sem zavart.

Meccs után az előre megbeszéltek szerint egyébként mezt cseréltünk Zamorával, aki nagyon szépen beszélt a válogatottunkról. Csupa elismerő jelzőt hallottam tőle, ami jól esett, és azt gondolom, a többi angol játékos is úgy értékelte a meccset, hogy azért nem volt könnyű dolgunk ellenük. Tovább kell dolgoznunk annak érdekében, hogy legközelebb egy ilyen mérkőzést már ne elveszítsünk, hanem legalább egy döntetlent elérjünk, vagy akár a győzelem is meglegyen””

Gera Zoltán: “Sajnáltam, hogy gólt nem sikerült szereznem”” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: Gera Zoltán: “Sajnáltam, hogy gólt nem sikerült szereznem” | Sportmagazin – Sportmag.hu – Minden ami sport – Sportmagazin – Foci – Kézilabda – Kosárlabda

Hozzászólás